dimarts, 19 de febrer del 2013

DOCTOR JEKYLL I SENYOR HYDE

Dues cares,dissabte ruta tranquila i avui la cosa ja era diferent.Dissabte vaig sortir despres de dinar amb l'Ayats per fer una ruta força tranquila per Fares,resclosa de Serinya,i volteta per Maia.Uns 27 km i 400 metres de desnivell.Avui la cosa ja pintava diferent,sortir amb el meu germa Kel i amb l'Edurne ja em feia pensar que la cosa picaria una mica mes,tot i que haig de dir que superat el refredat que portava fa uns dies,he aguantat prou be el "tipu".Hem anat cap a Argelaguer per el camping,seguim cap a Sant Jaume,Pla de Poliger,rotonda de Montagut,baixem direccio Els Angles,passem per la dreta del Fluvia per anar a Castellfollit,agafem el trencant d'Oix,una mica despres girem a l'esquerra i despres de travessar un parell de cops la riera de Castellar pujem a la carretera de la Vall del Bac,agafem el trencant de Can Malcasat(el nom ja promet ...),pujada força constant pero que es deixa fer prou be,despres de la casa empitjora una mica,poc despres trobem una altre pista mes bona que ens porta a l'antiga pedrera de ciment,al costat hem trobat el toc "hippy" de la ruta,un bar al mig de la muntanya amb musica de Bob Marley !!!,passem una altre casa en runes,amb un cavall i un burru molt simpatics,i comencem la festa,un corriol totalment ciclable que ens porta a Can Bundancia,pujem una mica direccio Castellfollit,girem a l'esquerra per la pista que puja al Cos,en un revolt anem a l'esquerra per una pista a trams força enfangada(no podia ser arribar a casa amb la bici neta),trobem la carretera asfaltada que ens porta a Montagut,a Texmont agafem el cami d'Itinerannia i anem al passallis que ens porta a Cales del Llierca,anem a la rotonda i agafem la pista que ens torna a Argelaguer,camping,i un altre cop a casa.55 km i uns 1000 metres de desnivell.MES FOTOS

1. feia temps no entreva al blog,pero avui me chupat totes les ultimes entrades que de veritat son molt maques, incloses totes les fotos.salut willys..!!