diumenge, 27 de gener del 2013

PRUAN-SANT JULIA DEL MONT-LA DEVESA

BUFFF,ruta pota negra i "Willis" a la vegada avui.En teoria teniem que anar a fer raquetes de neu amb l'Edurne,pero la previsio"cardava por a la guilla",o sigui que tocava buscar una ruta alternativa amb la btt,i avui estrenava GPS,el cap em va començar a barrinar i va sortir un enllaç de rutes que havia fet a trams,un "pupurri" de rutes que ha quedat prou be(jo no,que estic fet una caca).Sortim de Besalu i enfilem per El Candell,passem el camping,pujem per Can Costa a Coll de Bruc,anem a la Font de Planells,El Mor,baixem a la pista de La Miana,agafem la pista nova del Torn,tirem direccio El Sallent,a la finca Rocacorva passem per sobre el camp de futbol i agafem la pista que puja a Pruan,una mica despres agafem el corriol que per el Coll Satrapa (trams passejant el gos,jejeje)ens porta a la pista que del Coll de Boixeda va a Sant Julia del Mont,d'aqui baixem per el corriol que va a Beguda,força tecnic(per mi molt),pero ben parit de cullons,trobem una pista que de baixada ens porta a la pista de Santalo,bona pista,pero amb el desnivell que te i el "tute" que ja porto,em passa factura,albara i tres copies mes,jejeje.Anem a l'ermita de La Devesa,baixem per un corriol molt ben parit que mes avall es torna pista i ens porta al viaducte de Castellfollit,pujem per Els Angles a la rotonda de Montagut,anem a Sant Jaume per el cementiri,Argelaguer,i cap a Besalu un altre cop.Uns 56 km i 1500 metres de desnivell,i com diu en Lato"petitdru",feliç com un tornavis !!!MES FOTOS

1. Dius que has quedat feliç com un tornavís, fent 56 km i 1.500 metres de desnivell, doncs ja m'agradaria poder dir el mateix. Per mi, tot el que passa de 40 km, tant si és pla com costa avall, és demanar massa al meu cos.
    M'han agradat molt les fotografies.
    Ah! Mercès per agregar-nos a la teva llista de blocs. Això en fa pensar que potser també en podríem posar una en el nostre.

1. Ja vaig quedar força "estruquessat" de la ruta,pero si alguna cosa soc es mesell,pateixo pero despres es gratificant,que hi farem,lent pero tossut.I la lista de blocs em va molt be per estar al dia del que fa la gent.