diumenge, 6 de gener del 2013

GARROTXA GARROTXA !!!

Primera ruta Willis de l'any,aquest any comencem aviat,jeje.Hem quedat amb l'Edurne per fer una bona ruta(regal de reis ...),ahir vam fer bondat i anarem a dormir ben d'hora ben d'hora(almenys jo),i avui enfilem per el Candell per treure la poca fred que teniem,pujem per Can Costa cap a Coll de Bruc,anem a la Font de Panells,baixem per El Mor a la carretera de La Miana,agafem la pista nova que ens porta a El Torn,anem a El Sallent,entrem a la finca Rocacorba i girem a l'esquerra despres d'un pont i agafem el GR que va a Santa Pau,cami molt maco,passem uns salts d'aigua,pujem un cami empedrat i passem per la dreta de Santa Pau aprop de Sant Marti Vell,poc despres anem a buscar la pista molt dreta i força trencada (un servidor ha fet penitencia i ha pujat un bon troç a peu)que ens porta al Coll de Boixeda,mentre estem recuperant forces ens atrapa un crack de la zona,crec que la Lidia m'ha dit que era en Codinach,perdoneu pero es que els "globerus" no estem gaire al dia,portava una bici de 27'5 polzades,i feia mes bona pinta que les de 29 que he vist fins ara,res,una opinio personal.Seguim cap al Coll de Palomeres per un corriol molt ben parit,seguim per pista cap al Coll de Godomar,seguim per la pista que es torna un corriol tambe molt ben parit que ens porta a la carretera de Sant Cosme,despres de travessar uns cabrons de fils electrics que m'han deixat ben enrrampat(es com l'intermitent del cotxe,ara si,ara no,pero quina mala llet que gasten),baixem per carretera a Beguda i Castellfollit,anem al mirador i baixem el cami empedrat que va als horts,anem a la carretera dels Angles,pujem a la rotonda de Montgut,anem al Cementiri de Sant Jaume,passem paral-lels al riu per anar a Argelaguer,passem el Golf i despres de travessar el Borro anem un altre cop a Besalu.60 km,1150 metres de desnivell,que sumat als prop de 50 km que vaig fer ahir amb la de carretera esta prou be.MES FOTOS