dimecres, 26 de desembre del 2012

HE TORNAT (MES O MENYS)

Si,mes o menys he tornat,he mig arreglat l'assumpte de les fotos,pero a l'hora de pedalar estic mes cremat que la moto d'un hippy.Avui hem sortit uns quants desfrenats,concretament 6,que una estona despres han estat 7,s'hi ha afegit en Cesc.Erem :Lidia,Angel,Pont,Kel,Mañas,un servidor,i l'afegit Cesc,hem sortit direccio al Collet de Besalu,baixem a Briolf,per aquesta zona ens ha atrapat en Cesc,Loreto,anem a Sant Miquel de Campmajor,agafem la carretera de Falgons,girem al camping Fang Aventura i anem al Collet de Pujarnol,baixem cap a la Torre de Pujarnol,una mica despres agafem el trencant de Sant Patllari,una bona pujada pero es fa força be(jo no tant ,que estic força cuit),bona vista a dalt a Sant Patllari,desfem un troç de cami i baixem a l'esquerra per en teoria anar al Bosc de Can Ginebreda,pero no ho hem vist gaire clar i hem agafat una pista que ens ha portat al Coll de Rodeja,travessem la carretera de Sant Miquel i anem per pista a la urbanitzacio Caselles d'Avall,anem a Sant Miquel Sesvinyes,una mica abans trobem el meu nebot Jordi que tambe anava en btt amb uns companys per la zona,despres de l'ermita girem a l'esquerra per baixar a Can Illa,aqui he quedat força endarrerit i la Lidia m'ha esperat,un cop a la pista de Can Illa nosaltres hem tirat per el GR,i ells per La Bruguera,cap problema,ens hem trobat al lloc d'avituallament,a Can Quei,cerveseta,conya i cap a casa.Uns 46 km i uns 1200 metres de desnivell.Album de fotos

1 comentari: