dimecres, 7 de novembre del 2012

MASSA FEINA ...



Si,fins ara si volia sortir amb la bici,muntanya i anar fent,pero ara ja l'he parida,jeje,avui volia sortir ben d'hora ben d'hora tal com deia en Guardiola,pero la senyora mandra m'ha vingut a veure i quan m'he aixecat ja eren quarts de ...,o sigui que canvi de plans,tenia pensada una ruta per la part de Mieres amb la btt,i al final he anat a Oix amb la roda prima(palillera com l'hi diu en Lato),benvinguts dubtes,tot sigui sortir.Sort que un es "novell" amb aixo de la roda prima,pero de pages,perque he sortit de casa molt alegre i amb poca roba,pero amb el paravent a la butxaca,jeje,perque a l'ajuntament del meu poble ja me l'he posat,que cardava una fred de cullons !!!.Vaig pujant fins a Sant Jaume,avui he passat per dintre el poble,que es mes suau,passo la rotonda de Montagut,vaig al Parador de Castellfollit,trenco direccio Oix,a Can Bundancia esta tot blanc de gelada(betu-aqui la fred que tenia),pero tot pujant va marxant,xino-xano arribo al Coll de Camporiol,baixo a Oix,aqui tambe hi fot força fred,paradeta per fer quatre "retratus",i un altre cop amunt,baixo fins aprop de Can Bundancia,agafo el trencant que va a Sant Eudald de Jou(en Lato tenia rao,la pujada es dureta pero curta),vaig a Montagut tot atent als trams on esta una mica moll,baixo cap al Llierca,Tortella,passo el cementiri i vaig a Sales de Llierca,tiro cap a Banyils,vaig a buscar la carretera d'Olot a l'altura del Pont de Borro,cap a Besalu a fer la cerveseta al Mikwas,que amb roda gruixuda o prima aixo no es perdona,i un altre cop a casa.Uns 55 km i uns 700 metres de desnivell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada