divendres, 12 d’octubre del 2012

SENSE BICI I AMB RETARD ...












No,no es que m'hagin robat la bici,es que el cap de setmana passat m'he dedicat al "treking",o sigui a caminar que es mes entenedor,jeje.El diumenge sortida collonuda amb el meu germa Kel i l'Edurne per la zona d'Ulldeter on vam fer un bon grapat de cims,concretament van ser: Pic de la Dona,Pic de Bacivers,Bastiments,i Gra de Fajol Gros,amb tornada per el Coll de la Marrana per tornar a l'estacio de Vallter d'on haviem sortit,unes cinc hores llargues de caminar molt agrait,tot i que al principi ens va caure alguna gota i ens va fer pensar que no aniriem gaire enlloc.El dilluns vaig fer descans perque anar al darrera d'aquest parell es mooolt cansat,jejeje,pero el dimarts havia quedat amb en Sergi per anar a la Mare de Deu del Mont,feia dies que quan anava a fer el toc al Mikwas anavem quedant per el dia que ens anes be a tots dos.Quedem a les 8 a Besalu,agafem el cotxe i anem fins al parking de tocar a Can Oliveres,agafem els "trastus" i anem pujant tranquilament(jo no es que mati llops,pero no sabia ben be el nivell d'en Sergi),tranquilament en un parell d'horetes arribem al Santuari,tal com em pensava esta tancat,reposem una mica mentre fem unes quantes fotos,i tirem cap avall,un cop al Monestir de Sous agafem el cami que primer baixa per una canal una mica dreta,pero que no te cap dificultat ni problema,despres anem fent per un bon corriol que ens porta aprop del Castellot,no hi passem i agafem un cami que passa per l'esquerra per anar a buscar la pista on hem començat la ruta.Unes 4 hores de cami,rematat amb un bon dinar al restaurant La Torre de Maia de Montcal,on com sempre ens tracten com senyors...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada