diumenge, 2 de setembre del 2012

AIXO JA ESTA MILLOR



Si,la cosa ja va millorant per pedalar,avui despres de dinar,fa una setmana era impossible,he sortit una estoneta amb la btt,no feia calor,i ames arribava una mica la tramuntana,he enfilat per sobre casa meva i cap al Sagrat Cor hi falta gent,de fet estava sol,tothom deu ser a Besalu a veure el Medieval,a mi la veritat es que em fa molta mandra barregar-me amb un munt de gent,unes quantes fotos i vaig cap a Can Badia,Sant Ferriol,baixo per l'alzina,passo per el camping,aqui trobo unes claus al terra i vaig a deixar-les al camping,quan anava per sortir veig un desfrenat que baixa a tota llet(m'ha semblat que era en Lato"petitdru"),el crido pero no em sent,suposo que anava a fer un Coll de Bruc,vaig a la granja de Mas Pitre,passo el Candell,aprop de Besalu enfilo la pista de Campanya,i a casa un altre cop.Pocs km pero per pair el dinar m'han anat perfecte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada