diumenge, 19 d’agost del 2012

SOC UN "PINGÜI" !!!

SENSE BTT,PERO FRESC,FRESC...
Haig de dir que la calor em deixa molt fregit,pero molt fregit !!!.Ahir mirant el "facebook",vaig veure que la gent esta molt cardada,surten a marina,surten a muntanya(aqui ja ho entenc perque en teoria fa mes fresca),surten per la Garrotxa(aqui si que ja no ho entenc...),pero jo no tinc pas cullons de sortir ni a comprar el pa...,be,de fet dilluns al mati vaig fer una ruteta fins a Banyoles per fer un encarrec,poca cosa pero calenta-calenta ...,ja vindra la meva estacio preferida,amb fred i neu.Qui no ha fet una travessa per una pista nevada,no sap el que es perd(abstenir-se fredelucs),quasi millor que el sexe,jeje...,deu ser que ja fa dies que he acabat les vacances,pero ja estic fins els "cullons" de calor.Vinga,que ja arriba el setembre,i aixo vol dir DESFRENADA,i encara que la penya estigui de vacances,no ho oblideu !!!

1 comentari:

  1. desde luego que tienes razon,nosotros tambien estamos hasta los pebrots de tanta calor.volem que arribi el setembre coi..!!! un saludo willis.

    ResponElimina