diumenge, 18 de març del 2012

MARXA BTT FONTCOBERTA 2012

AMB EL CIGARRET A LA BOCA QUEDES MOLT BE ...

ELS UNICS "DISFRESSATS" DE DESFRENATS ...

EN QUIM,QUIN CRACK !!!


Molt bona matinal de btt avui a Fontcoberta.Haviem quedat amb l'Ayats a quarts de 8 per anar a fer el cafe i tirar cap a Melianta per fer la marxa de Fontcoberta,l'any passat no en vaig fer cap de les que hi ha per els voltants,o sigui que en tenia ganes i estava una mica nervios,ultimament no estava gaire fi de l'esquena i no sabia com aniria la cosa,fins i tot m'havia plantejat fer la curta,pero es que era molt curta(uns 16 o 17 km).Un cop alla,hem trobat en Quim Pujiula amb dos Nafent mes,la Lidia(Edurne),en Jordi Molas,en Pere Pena i en Rovira de Maia,els de Serinya,i uns quants mes que tambe volien gaudir d'una bona matinal.A les 9 puntuals han donat la sortida,i com quasi sempre campi qui pugui,el grup s'ha anat estirant per bones pistes i tothom mes o menys al seu lloc,petita retencio al primer corriol de pujada,aixo tambe es normal,fins el primer avituallament he anat força cremat i malament,pero un cop recuperat tiro per la llarga tot xino-xano,i com que avui he perdut la llebra(l'Edurne)perque tira com una malparida,n'he trobat una altre,a les pujades jo tirava una mica mes que ella,pero a les baixades ens tornabem a trobar,aixi tot el cami,amb parada per reparar una rebentada,i anar-le fent petar,resulta que es de Serinya,pero era del meu poble,i la seva germana anava a escola amb mi,a la mateixa classe,tot fen-la petar(jo no callo ni sota l'aigua),han anat passant els km,la veritat es que era de les marxes que a mi m'agraden,bones pistes i corriols divertits sense ser trialeros ni tecnics,un bon entrenament per la cita del maig,la Maraton dels Monegros,arribada a Melianta,botifarra,samarreta,quatre comentaris amb la gent,i a rematar el mati fent una cervesa a Besalu.36 km ben parits i divertits.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada