dimecres, 28 de març del 2012

CRESPIA,ESPINAVESSA,I MES ...

SEMBLA QUE PER FI ARRIBA LA PRIMAVERA ...

A QUEDAT FORÇA CLAR !!!

ESPINAVESSA
Aquesta tarda he sortit a fer km,i la millor opcio m'ha semblat que era tirar per la zona de Crespia.He anat cap a Can Tal-la,a les granges giro a l'esquerra i despres de travessar un camp baixo cap a les gorgues de can Gassies,pujo cap a La Bruguera,a Can Barraca em surt un gos no gaire amistos,ja el conec i se que no fa res,baixo cap al passallis de Can Illa,pujo a Serinya per el GR,vaig direccio Martis,agafo una pista força dolenta aprop del camp d'aeromodelisme,aqui volia agafar un corriol que haviem fet amb els desfrenats,pero han netejat per fer una linea electrica i m'he liat una mica,al final he trobat una pista que m'ha agradat força,porta a la pista que baixa de la residencia Pla de Martis,baixo cap a tocar el Fluvia i vaig a Esponella,pujo a Crespia,aqui giro a la dreta per el mig de noguers,trobo les marques de la marxa que van fer diumenge passat,com que van direccio Espinvaessa les segueixo,va per on volia anar jo.Un cop a Espinavessa tira cap al cami vell de Navata,el que no vam trobar un dia amb el meu germa,jeje,una estona despres torna direccio Espinavessa un altre cop,una mica abans gira a la dreta,pero he vist que hi havia una linea electrica i he pensat que fotria una pujada de cullons,jo he tirat cap al poble i he agafat la carretera asfaltada que va a la carretera de Cabanelles,les marques travessen la carretera,jo pujo cap a Pompia,mes amunt trobo un altre cop les marques i les segueixo per un corriol mol ben parit,tot i que hi ha un parell de pujades "cabronetes",i acaba com no en una linea electrica !!!,tindrem que dir a les companyies electricas que no netegin tan be,perque es una tentacio,jeje,al final surt a una carretera coneguda,la que puja de Mas Riera,va fins a tocar l'N-260,jo deixo la marxa i travesso la carretera per anar a la carretera vella de Queixas,vaig cap a l'Incarcal,torno agafar la nacional fins el trencant que em porta a Can Genassa,aqui m'han sortit dos gossos talla XXL,per sort em paro,em miren i s'en van,dec fer molt mala cara quan pedalo,perque quasi sempre em passa.Vaig a buscar la carretera de Maia,l'agafo i a Can Valent giro a l'esquerra,vaig cap a Can Traver,Camp dels avions,Can Solei,i a Besalu a fer la cerveseta abans de tornar a casa.50 km i un bon entrenament per Monegros.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada