dimecres, 25 de gener del 2012

POC PERO DIVERTIT


LA CREU

EL NOGUER DE SEGUERO

He sortit una estona aquesta tarda,feia un dia collonut per pedalar.Primer he trucat a l'Ayats que em va dir que si sortis algun dia a la tarda potser vindria,pero ha quedat amb en Serrano per anar a jugar a tenis,aquests no paran.He tirat cap al camp dels avions Can Traver,Maia, vaig cap a Santa Magdalena per Can Comas,reculo una mica i agafo el corriol que volta per darrera,es una llastima,han passat una maquina i el cami s'ha convertit en una especie de carretera,suposo que es per netejar el bosc,un cop arribo a la pista que hi ha mes avall,giro a l'esquerra per anar a trobar la pista que he pujat,abans de Can Comas giro a la dreta direccio Can Vermell,agafo el primer trencant de l'esquerra,surto aprop de Can Alzina,giro a la dreta per anar a buscar una pista i despres un corriol molt ben parit que em porta a La Creu,vaig a buscar la carretera del Mont,vaig cap al Noguer de Seguero,despres de la casa per una pista al mig del bosc vaig al restaurant La Guixera,a l'entrada de Maia giro a la dreta,travesso la carretera de Beuda,vaig cap a Can Sanz,Can Hospital,a Can Cadamontic giro a la dreta,passo "l'obsevatori",baixo a la pista de Can Traver,camp del avions,vaig cap al tunel de l'estany d'en Raco,Can Camps,i un altre cop a Besalu.Uns 30 km per esperar el partit d'aquest vespre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada