dijous, 29 de desembre del 2011

REFREDAT I DESPISTAT !!!

DOS GERMANS A DOSQUERS,O "TUSQUES" ...

ANAR FENT L'ANIMAL

EM RECORDA UNA PEL-LICULA ...

QUINS QUATRE !!!

SI ANGEL,HAS SORTIT ESPERRUCAT !!!
Amb les ganes que tenia de sortir amb els desfrenats,que feia dies que no coincidiem,i avui no estava gaire fi,de fet ara mateix que estic fent la cronica,tinc la gota "boba" que va rajant per el nas,jeje.Hem sortit de Besalu el meu germa Angel,en Jordi Molas,en Quim Pujiula,i un servidor direccio Dosquers,anem aprop de l'Incarcal,per bosc en un cami força ben parit anem a sortir a la pista que va de Crespia a la carretera N-260,prenem una altre pista que ens porta a Mas Riera,pujem quasi a tocar la carretera de Queixas,per una altre pista baixem a Can Guma,travessem l'N-260,i per una altre pista anem a la carretera del Mont,girem a la dreta i quan arribem a la carretera de Llado,travessem recte i anem quasi paral-lels a la carretera de Figueres,la travessem i anem a Navata,esmorzem una mica al costat de l'esglesia,a partir d'aqui era per riure,hem fet una excursio per tot el poble buscant la pista que va a Espinavessa(la versio original era que hem anat a veure uns coneguts,jeje),quan hem trobat la carretera,hem tirat cap a la carretera N-260,just on hi ha el radar,i com que anavem tard,carretera i manta cap a Besalu,aquest tram se m'ha fet força dur,amb el refredat i la falta de costum de rodar per carretera han fet estralls,aixo si,el vermut a Besalu encara l'hem fet.En total uns 47 km,i no massa desnivell,jeje.P.D.:Ens fem grans,avui dos Galcerans ens hem mig perdut,es el que hi ha !!!

1 comentari: