dimarts, 6 de desembre del 2011

ON ES LA GENT ???


EN MANEL,GRACIES PER AGUANTAR LA MEVA XERRAMECA ...
Cullons de setmana extranya,avui som dimarts,baixo a Besalu per veure si apareix algu per el pavello,ja em veia anant sol a fer alguna ruta,tot i que no en tenia cap de pensada.Quan hi arribo ens trobem amb en Manel,esperem una mica per si de cas ve algu.L'Eruc passa amb el cotxe i diu que va a escalar a Beuda,i com que no ve ningu,anem tirant al nostre aire,per la meva part força tranquil,anem cap els diposits d'aigua,cap a Salt de Palera,abans de Mas Aulet girem a la dreta cap a Can Feu,Santa Maria de Palera,anem als quatre camins,per la carretera asfaltada anem a la carretera de Beuda,anem a buscar el trencant de Can Mahola,passem aprop de Can Oms,abocador,anem a Maia per Can Hospital,passem el poble direccio Santa Magdalena,pujem per Can Comes,baixem per el corriol que dona la volta per el cami que ve de Can Vermell,una mica despres hi ha el que ve de Cal Cucut,trobem la pista de l'Incarcal,anem direccio Maia,a l'altura de can Ramis girem a l'esquerra i baixem cap a Can Patai,a Can Valent agafem la carretera asfaltada,girem a l'esquerra per Mas Riera,sortim a la N-260,girem a l'esquerra,despres del pont a la dreta cap a Dosquers(Tusques per els nascuts aqui,jo inclos),passem Liderou,despres Can Casals(on vaig neixer),girem cap a Cal Tort,Can Marçal,anem mes o menys paral-lels al riu,passem La Canova,per sota la variant de Besalu anem a la Confiança,travessem el Fluvia,pujem al parquing,passem el pont,i ja som dintre de Besalu.Uns 30 km,i de la colla,ningu enlloc !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada