dimecres, 9 de novembre del 2011

MAIA-TRIBANA-PALERA

PI TOMBAT APROP DE CAN TRAVER

BESALU DESDE CAN RING
Aprofitant que encara fa bon temps,avui a la tarda he sortit una estona per anar agafant forma.De Besalu he anat cap al camp dels avions,Can Traver,Maia,he enfilat cap al diposit d'aigua direccio a l'abocador,he pujat cap a la Tribana per on vaig baixar l'altre dia(durillo pero molt millor),baixo per la cara de Can Oms,despres de ploure encara esta mes trencat,pero es baixa força be,passo l'abocador,giro cap a Can Oms,passo aprop de Can Mahola,a la carretera asfaltada vaig a buscar el trencant de Palera,als quatre camins tiro cap al diposit d'aigua,Palera,per el corriol torno als quatre camins,Can Lletanis,Can Prim,al Carbonet baixo per el corriol de l'esquerra,giro a dreta per asfalt fns trobar la pista a l'esquerra que travessa la linea electrica,quan s'acaba la pista segueixo per el corriol que em porta a la carretera de Ballestar,viaducte,passo per el geriatric,i baixo per les escales que van parar al semafor.Uns 20 km i un bon desnivell per passar la tarda.

2 comentaris:

  1. ja l'has tret el pi ?.... no fas cas que m'obri la closca quan hi passi ! a mí també m'agrada molt aquesta pujada a la tribana. collons que mudat que vas amb l'eina, felicitats !

    ResponElimina
  2. amb aquesta bici et tornaràs un descender!!!

    ResponElimina