dilluns, 31 d’octubre del 2011

DIUMENGE EXTRANY ...

A L'ALTA GARROTXA JA T'HI PORTARE MES ENDAVANT...

Aquest diumenge,ha estat un d'aquells dies tot extranys,canvi d'hora,el tipic comentari de quan quedem,hora nova o hora vella,cullons l'hora que toca !!!.De fet jo surto sol,com que treballava a la tarda,surto a les 8:15 direccio el Sagrat Cor,a mitja pujada de sobre casa m'adelanta en Rafel Quintana,el malparit com que es caçador i va amb tot-tereny,no l'hi costa gaire,jeje,vaig pujant i aprop del Collet de la Serra trobo en Lato(petitdru) i en David del camping,no m'ho han dit,pero suposo que ja venien de fer un Coll de Bruc,baixaven a tota pastilla per ser a les nou al pavello(hora nova,jajaja),jo continuo al meu ritme cap al Sagrat Cor,baixo cap a Can Costa,molt mes rapid que pujar-lo,jeje,pujo cap a Sant Ferriol per la pista bona,baixo per l'alzina,vaig cap a Can Cabratosa,Planeses,travesso el Borro,despres com que anava be de temps,vaig cap a Gircos,corriol cap a les aigues,corriol de Can Oms de Guixars,l'Hospitalet,i cap a Besalu per els diposits d'aigua i Can Barraca,encara m'ha donat temps de fer la cerveseta a Besalu.Uns 27 km,i l'epic que ja es va posant a to.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada