diumenge, 28 d’agost del 2011

PIC D'ALBA (RUTA WILLIS)

Un biker d'altura ...

Una "Maquina" !!!

"Aparparant" el xalet


Cada dia mes petites,pero encara hi ha glaceres

Quan s'aixeca el dia,el color es maco

"Hotel" Renclusa ....

He descobert el "dopping" de l'Edurne !!!

Primer de tot,espero que els desfrenats em perdonin per no assistir a la prova definitiva de la DESFRENADA,de fet per mi ja fa dies que te el "visto bueno",jajaja.Resulta que m'he escapat un parell de dies per la Vall de Benasc amb l'Edurne de l'emporda,jeje.Per un estrany miracle ha coincidit que feia festa el cap de setmana i la previsio del temps era molt bona,ja ho he dit,un miracle !!!.Hem anat a pujar un dels tresmils teoricament facils,de fet ho es,pero tal com deia un muntanyenc basc,"tresmil,regalado no hay ni uno",es el Pic d'Alba,pero jo ultimament estic d'un fi que "carda por a la guilla",tot i que ja l'havia pujat fa anys,buscant una "bretxa" per encarar l'ultim tram,hem anat a un coll que esta molt mes baix del que teniem que agafar,i vinga,"pateo extra",aixo si,despres de la volta extra encara hem estat els primers d'arribar a dalt,no es que hi pujes gaire gent,pero algu hi havia,despres de fer quatre fotos(be potser alguna mes,que un tresmil s'ho val),xerrar una mica amb una parella i el guia que anava amb ells,anem tirant cap avall,primer per el cami que teniem que seguir pujant,pero mes tard,com sol passar per aquesta zona,que esta plena de fites per tot arreu,ens hem muntat el descens a "la carta",o sigui que em baixat per on hem pogut .... .He grabat el track al GPS,pero no m'atreveixo a penjar-lo a Wikiloc,perque si algu el fes ,encara em vindria a buscar per demanar-me explicacions !!!.Un cap de setmana rodo,ja tenia ganes de trencar una mica la rutina,que de btt i desfrenada ja ens en tocara el dia 11 de setembre.P.D.:He posat ruta Willis,pero l'Edurne ha col-laborat a fer una mica mes llarga la baixada,cada dia la tinc mes entrenada,jeje.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada