dimecres, 13 de juliol del 2011

SANT TORNEM-HI

Salt del Brull

No hase falta desir nada mas ...

Quan baixeu el corriol,recordeu aquesta gent ....

Aqui si que es facil "estassar" !!!
Que curtes es fan les vacances,i aixo que no he anat gaire enlloc.I el final de vacances ha estat força patetic en quan a bici i esport en general,el dijous vaig fer un intent de ruta "Willis",pero quan pujava cap a Monteia va començar a ploure una mica,i vaig aprofitar per escaquejarme(no se de qui,perque anava sol),i recular a tot tai,per cert va ser un luxe,entre que anava suat i les quatre gotes vaig passar una mica de fred i tot.Vaig tenir una petita recompensa passant per El Clot,hi vaig trobar en Jaume i la vam fer petar una estona(una de les especialitats del biker ...),i com que ell es fill de La Miana,parlant de camins i cases,va passar una bona estona,el vaig deixar amb la desbrossadora,un altre que te feina a deixar el voltant de casa una mica cuidat.El divendres,cap a la tarda, l'Edurne,el meu germa Quel i jo,vam fer una escapadeta per l'Alta Garrotxa,poca coseta pero agraida.De Sadernes cap a Sant Aniol i el Salt del Brull,una ruta força planera i agraida a l'estiu,perque vas passant per el riu i s'esta prou fresquet.Dissabte relax total i quedar amb els desfrenats per el diumenge.Diumenge feina de "pudai" i "estassabarders",un total de nou desfrenats vam anar a estassar el corriol "estrella" de la 5ª desfrenada,que de moment es "top secret",aixo si, us "afartareu de corriol",son uns quatre km practicament tots ciclables.Despres d'unes bones hores estassant,un bon premi en forma de"vermut dinar" al bar El Prat comentant la jugada.El dilluns volia fer la desfrenada amb el corriol inclos,pero la senyora mandra em va atrapar i no vaig sortir ni al mati ni a la tarda(que per cert cardava una calor de cullons).I el Dimarts,tocat els ous,tarari,tarari,cap a L.C.Paper hi falta gent,s'han acabat les vacances.P.D. :Per sort al setembre una mica mes de vacances,i ames coincideixen amb la DESFRENADA,o sigui que si veniu(aixo espero)us estare esperant,en un control,en un avituallament,en un ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada