dissabte, 23 de juliol del 2011

PER TREURE EL ROVELL ...

Feia dies que no sortia en bici,no se perque,pero no estava gens motivat.Per fi avui m'he decidit a sortir una estona per la zona del Sagrat Cor i Sant Ferriol,i a mida que anava pujant les rampes que hi ha a sobre de casa meva,cada cop m'he anat trobant millor(sense tirar gaires coets),un cop a dalt el Sagrat Cor,he vist que encara"no estamos tan mal",jeje.He anat cap a les Basses de Bet per el corriol de darrera,la veritat es que l'hi fa falta una repassada,enfilo direccio al Mor,abans d'arribar-hi giro a la dreta cap a la Font de Planells,Can Badia,vaig cap a Sant Ferriol per la pista mes llarga,baixo cap a "l'alzina",amb una rebolcada inclosa a l'enganxar una reguera,despres de Can Lledrera giro a l'esquerra direccio Can Cabratosa,Planeses,passo el passallis del Fluvia,giro cap al "golf",travesso el Borro,cap al Clot,volto els camps de Can Batlle,a l'entrar al poble trobo en Gerard "desfrenat de Besalu",la fem petar un moment,vaig a fer la cerveseta de rigor,i cap a casa.Uns 25 km i uns 500 metres de desnivell(a ull).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada