dissabte, 18 de juny del 2011

DISSABTE EXTRANY ...


Esglesia de La Miana

Esglesia i bici

Rectoria de La Miana

Can Jou de La Miana

Ha estat un dissabte força curios,la meva primera intencio era anar a fer una ruta "Willis" per l'Alta Garrotxa,pero entre que el dia era una mica tristot,i que ahir vaig anar a dormir una mica tard(maleides cerveses,jejeje),he fet una ruta de molta cosa pero no gaire res.Com que soc mesell de mena,he anat cap a La Miana a veure si trobava possibles camins que ens servissin per nosaltres o per alguna possible desfrenada,pero la zona es tan ferestega i embardissada,que despres d'esgarrintxar-me una bona estona he tornat a sortir a la pista de pujada a La Miana,he baixat cap a Santa Magdalena,he girat cap al Turros,vaig a buscar el Fluvia,a Sant Jaume hi ha dos passallissos,pero jo soc tan ben parit que he travessat el riu per on no n'hi ha cap,aixo vol dir aigua fins el genoll(amb el meu metre seixanta no costa gaire,jajaja),a l'altre costat agafo la pista que ve de Sant Jaume i tiro cap a Argelaguer,i cap a Besalu.Total : 37 km,unes quantes esgarrinxades,una rentada de peus,i una bona cervesa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada