diumenge, 1 de maig del 2011

MARE DE DEU DEL MONT

Lligorda

Beuda

El Noguer de Seguero

Font de Rocapastora

El Mont desde el Corral de l'Abat

Els Tracas de Ripoll
El Mont continua estan alla dalt



Alguns desfrenats han anat a la Mountainbikada de Tortella,pero com que jo no en tenia gaires ganes,es que hi sol haver força desnivell,i tot i que no em fa res,el meu ritme es tirant a força patetic com ja he explicat alguna vegada,jeje.O sigui que he decidit fer desnivell pero al meu aire,i mirant de no trobar fang,que tampoc m'agrada gaire,la solucio facil era pujar a la Mare de Deu del Mont.He sortit xino xano cap a Beuda,Seguero,a partir d'aqui ja comença a pujar,pero jo poso "modo ahorro",i a un ritme tranquilet vaig pujant.Trobo la carretera que ve de Cabanelles,passo el trencant de Falgars,d'aqui fins a tocar la Font de Rocapastora et permet descansar una mica(es força planer),a la font faig una parada per anar a fer quatre fotos al Corral de l'Abat,torno a la carretera i vaig pujant cap a Sous,Pla de Solls,faig les ultimes paelles i arribo a dalt,aqui he trobat un grup de ciclistes que m'han dit que eren de Ripoll,un grup d'amics que surten junts a fer rutes,els Tracas(ja he mirat el seu blog i esta molt be),despres de xerrar una estona i fer-nos quatre fotos,jo he tirat avall,al Pla de Solls he agafat la pista que tira cap a la linea electrica i va baixant,esta força be tot i que hi ha força pedres,al cap d'una estona agafo un corriol que esta una mica marcat per fites,tot i que es una mica complicat de veure(jo m'el conec perque hi he passat altres vegades),el cami esta mes net que l'ultima vegada que hi vaig passar,pero no es gaire ciclable per culpa de les pedres "sueltes" que hi ha,mes avall s'ajunta amb un cami amb marques vermelles,aquest es mes net i tot,pero igual de dolent,al cap d'una estona arribo a Can Tries,agafo l'asfalt que ve d'Espinau,vaig cap a Coll de Jou,Font de La Quera,passo per sota de Beuda,cap a Besalu(la cerveseta que no falti),i cap a casa.Uns 40 km i 1200 metres de desnivell

2 comentaris:

  1. ah pillo ! jo també l'he fet aquest camí... a peu (aquell temps que m'agradava caminar)el camí que van fer l'eruk i en mañas baixa per darrera la mare de Déu del Mont cap a Joncanat i llavors segueixen flanquejant pel vessant d'espinau fins a trobar el camí que has fet tú fins a Can Trias.

    ResponElimina
  2. si,si ,si...modo ahorro ,40 kilometros y 1200 metros de desnivel..!!!!!! ¿alguien da mas? menuda ruta guapa te has montado willis!!!! saludos crack...

    ResponElimina