dimecres, 6 d’abril del 2011

Llado a la vista !!!

Badia de Roses desde l'Estela

Santa Maria de l'Estela

Son tant ben parits que m'hi han deixat una cadira !!!

Can Ballart

Hem arribat una miqueta justos de llum ...
Aquest dimarts,sortida "quasi" Willis,perque te kms,te desnivell i,dic quasi...,perque he enganyat a l'Edurne(Lidia), i m'ha acompanyat.Hem sortit de Besalu,cap al camp dels avions,Maia de Montcal,aqui hem tirat cap el restaurant La Guixera,pujem per pista fins trobar el GR-2,el seguim direccio Can Cortada,abans de la casa gira a l'esquerra per un corriol ciclable,llastima que per creuar la riera de Sant Jaume esta "una mica" malament i hem de baixar de la bici,un cop a l'altre costat,seguim el GR per pista fins trobar la carretera del Mont,anem seguin cap a l'esquerra,girem cap a Sant Marti Sesserres,anem cap a Llado,anem al camp de futbol,veinat del Pujol,baixem cap al Manol,Ca n'Olives de Manol,despres d'uns prats en pujada passem Can Ballart,una mica mes amunt i arribem a Santa Maria de l'Estela,quatre fotos, reposem una mica i tormem.Desfem el cami fins a sota Can Cortada,aqui anem una mica mes avall,despres de Can Coromines girem a la dreta i tornem a travessar la riera de Sant Jaume(per un passallis força malmes per l'aigua),anem pujant fins trobar la pista que ve de l'esglesia de Vilademires,una mica mes amunt girem a la dreta(a l'esquerra va a  la Creu),trobem la pista que hem pujat per anar a buscar el GR,l'agafem cap a la Guixera,Maia,Can Traver,camp dels avions,el travessem i anem a passar per sota la fabrica de plaques,una mica despres ens ha travessat un senglar a tota llet,suposo que ens ha sentit i s'ha espantat(no m'extranya,jajaja),travessem la carretera de Beuda,anem a sota el viaducte,pujem per les escales,i cap a Can Camps,jo tenia el cotxe a l'aparcament del pont(un ja es una mica gat vell,i ja em pensava que arribariem una mica justos de llum,jeje).Uns 55 km i 1200 metres de desnivell.

1. Una mica justos de llum? però si es fosc... la foto debia ser després de la cervezeta ;)

2. Gerard,per una vegada,sense que serveixi de precedent,vaig passr de llarg,com que tenia el cotxe a l'altre costat del pont i birres a casa,va ser facil,jeje.