dilluns, 7 de març del 2011

OIX

Oix
Despres d'uns quants dies sense tocarla,avui he sortit amb la "flaca".He decidit fer una mica de denivell per veure que tal responien les cames,i la veritat es que la cosa ha anat força be,sobre tot tenint en compte que ahir vaig fer mes de 50 km amb la btt.He sortit de casa cap a Besalu,,Argelaguer,Sant Jaume,a Castellfollit he girat a la dreta cap a Oix,a partir de Can Bundancia la cosa ja comença a pujar,pero he agafat un ritme tranquilet i la cosa ha funcionat prou be,un cop al Coll de Camporiol ja nomes faltava baixar fins a Oix,despres de reposar una mica he tornat per el mateix cami,la tornada al coll es un pel dura,pero no es massa llarga i es fa en un moment,baixo un altre cop cap a Castellfollit,a partir d'aqui m'esperava una petita sorpresa en forma de vent de cara,o sigui que mes a poc a poc i anar fent,torno cap a Sant Jaume,Argelaguer,Besalu,i cap a casa.53 km i 770 metres de desnivell.

2 comentaris:

  1. hola willis ,com estem? ya veo que sacaste a la flaca a relucir dandote una gran vuelta y un desnivel nada suave para completar la jornada..ens veiem,crack!!!

    ResponElimina
  2. Hola ginetas,no et creguis, nomes tinc aquesta vella bici de carretera per pedalar una mica per variar de la btt,pero mica en mica m'ho vaig passan be.

    ResponElimina