diumenge, 13 de febrer del 2011

LLADO

Primera suada

Tenen pressa



El crack Molas

Reagrupament


Foto de familia ... ciclista
En teoria,avui voliem anar amb l'Edurne cap a la zona de Monteia,pero quan he sortit de fer el cafe a l'Esport,he trobat el meu germa Angel,i despres en Quim (Na Fent...),i m'han dit que volien anar cap a Llado a veure la gent de l'OPEN BTT BMW,aixi que n'hem parlat amb l'Edurne i  hem decidit anar amb ells,de fet ja en tenia ganes,perque feia molts dies que no coincidiem.Del pavello hem sortit nou desfrenats,la Lidia,el meu germa Angel,en Rescalvo,l'Alberti,el pressi Mañas,en David del camping,en Quim Na Fent,en Carles Reixach(Garrisson),i un servidor,hem anat cap a Maia,aqui cap al la Creu,seguim cap a l'esglesia de Vilademires,fem un petit tros d'asfalt,girem a l'esquerra per anar a trobar la carretera de la Mare de Deu del Mont,agafem un altre petit tros d'asfalt a la dreta,girem a l'esquerra,baixem un bon tram,despres ja pujem cap a les primeres cases de Llado,aqui hi ha l'arribada,pero nosaltres entrem al poble a fer un volt,anem al camp de futbol a veure el circuit que han muntat per la mainada(molt bona iniciativa),tornem cap on hi ha l'arribada a veure com el personal va arribant.Despres d'una bona estona i unes quantes fotos,hem començat a desfilar direccio Cabanelles per asfalt,anem cap a la nacional,tirem direccio Crespia,girem a la dreta cap a Mas Riera(lloc de xefles d'alguns desfrenats),anem a sortir un altre cop a la nacional a prop de l'Incarcal,la travessem i per la carretera vella de Caixas anem cap a l'Incarcal,aqui uns travessem la nacional ,i altres passen per sota,per on passava la Montcalbike,a l'altre costat ens tornem a trobar,anem cap a Can Galan,girem a la dreta cap a Can Malhivern,passem a prop de Can Sot,per mig dels camps anem a la carretera de Dosquers(Tusques per mi),Can Marçal,anem seguint direccio la Confiança,i cap a Besalu a fer la cervesa a Can Quei.A mi m'han sortit uns 48 km i uns 650 metres de desnivell.

3 comentaris:

  1. ostia ! en Molas semble que porti un sac de porlant a l'esquena i va a tot tai qui el va matricular ! ja veig que les bones custums de l'arribada perduren. salut, ens veiem !!!

    ResponElimina
  2. Nano, ja era hora que en fessim una de plegats. M'ho vaig passar de conya... una molt bona matinal de BTT, amb molt bona companyia. Salut i fins la pròxima.

    ResponElimina
  3. Quim, jo tambe m'ho vaig passar de conya,per cert he trobat el blog del teu cunyat i companyia,esta molt be,veig que tambe l'hi van foten a peu.

    ResponElimina