diumenge, 6 de febrer del 2011

COMA DE VACA

Primera parada al refugi d'Ulldeter


Aneu cardant conya que ja vindra la canya ...


El malauradament famos Balandrau

No esta inclinat,soc jo que miro tort.

Hi ha gana i set


Avui el biker va de patriota, jeje



Com que no nomes de la bici viu l'home(i la dona),avui  "sortideta" al Pirineu a peu.Hem pujat a Vallter l'Edurne,el meu germa Kel,i logicament jo,hem deixat el cotxe al revolt del cami del refugi d'Ulldeter,pujem cap al refugi,no hi ha massa neu pero "buenu",voliem fer raquetes pero al final les hem deixat al cotxe,despres pujem cap al Coll de la Marrana,aqui hem baixat per la Coma del Freser fins arribar al refugi de Coma de Vaca (Manelic),aqui un petit descans,despres hem agafat la vall de Coma de Vaca amunt,direccio al Coll de Carança,pero hem anat flanquejant per la dreta per la Serra de la Vaca,que era per on hi havia menys neu,per cert se m'ha fet llargissima la pujada fins el Coll de Carança,despres anem cap al Coll de Tirapits,anem a buscar les traçes dels esquiadors,perque de raquetes i de gent a peu no n'hem vist cap,passem flanquejant per la dreta de la vall de Tirapits on ha estat força feixuc perque la neu estava molt tova,aqui si que feien falta les raquetes,pero era poc tros,a partir d'Aigols Podrits(naixement del Freser),com que canvies de vessant,ja no hi ha tanta neu,i arribar al Coll de la Marrana es força rapid,a partir d'aqui desfer el cami de pujada cap al refugi i cap al cotxe.Un "pateo" d'unes 8  hores i un desnivell d'uns 1500 metres.P.D.:Em cardan mal hasta els musculs que no sabia que tenia,dema estaiat (agulletes)hasta les celles,pero que hi farem,m'agrada soc "massoca".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada