dimecres, 26 de gener del 2011

RUTA FRESCA

Sant Fruitos blanc de gelada

Entrada del cami dalt el caire

El Torn

El Collell

La bici "flota"

La Bruguera

Reconec que soc un biker una mica atipic,per no dir "raru".Amb la temperatura d'avui al mati,-2.5 a les nou del mati quan he sortit,totom iria a buscar el sol,pero jo no,he anat a buscar fondalades i fred.Per treurem uma mica la fred(per aqui el fred es en femeni),he tirat de casa cap amunt,cap a Sant Fruitos,Can Feu,El Pujolet,quan he arribat quasi a La Miana,he agafat l'antiga carretera que va pararalel-la al Junyell,una mica abans de la pujada de Campolier l'he travessat,he agafat la pista que va pujant fins el caire,ignorant primer una pista a l'esquerra que torna a baixar a la rivera,despres una que gira a la dreta,quan he arribat a un pla on se suposa que giren el tot-terrenys,hi ha un cami que puja amunt,s'ha d'ignorar i seguir recte uns 200 metres,tot i que es una mica mes brut i m'ha obligat a baixar de la bici algun tros,llavors s'ha d'agafar un cami a la dreta(ja hi havia una fita una mica esgarriada,jo l'he posat be),el cami es força ciclable i net,al començar a baixar se m'ha girat la roda del davant i el contakilometres ha deixat de funcionar,com que ja estava afegit d'una altre vegada,es deu haber tornat a trencar,o sigui que a partir d'aqui ja no se el kilometratge,arribo a Can Camps,Moli d'en Camps,El Torn,vaig cap a El Collell,per asfalt baixo direccio Sant Miquel de Campmajor,giro al trencant del veinat de Roca,vaig direccio al Coll de Guixeres,passo un parell de cases,una mica abans de Can Oliveres giro a la dreta,cap a la casa de Guixeres,aqui trenco la cadena,sort que s'ha trencat al costat d'un "empalme", he tret el troç i tot solucionat.Pujo el Coll de Guixeres,giro cap a l'esquerra direccio C'an Illa,despres de deixar la ruta nº 5 del centre btt de Banyoles,passo Budellers,travesso un rierol,despres dos cops el Ser,passo Can Illa,despres de la casa travesso un altre cop el Ser per un passallis que hi ha despres d'una cadena,pujo cap a La Bruguera,baixo cap a la bomba,C'an Tal-la,i cap a casa.Una ruta una mica "accidentada" mecanicament,pero molt divertida.Tal com he dit el kilometratge no el se,pero calculo que deuen ser uns 35 km mes o menys,i uns 800 metres de desnivell,que l'altimetre si que funciona.

Al costat de La Bruguera

1. Una mica raru potser sí. Una cosa és que faci fred, i l'altra que el vagis a buscar.
    Jo he sortit a la 1 i me tingut que desabrigar i tot.
    Aquesta és la ruta del llibre de lato, perquè haig de reconèixer que mas marejat i tot amb tants trencants.
    Endavant amb les atxes!!

2. Si que soc raru,i si que es mes o menys la ruta d'en Lato,que per alguna cosa l'hi va servir el gps Willis,pero ell puja cap al Pi de Sant Josep, jo m'ho he agafat cap a la Bruguera,que es mes planer,que ja tenim una edat....,pero la proxima vegada,si no la treuan, ja teniu la fita dalt el coll.

3. ets lo puto catacrak !... potser tindràs de posar anticongelant al bidó si continúa així... o cadenes a la coberta... salut !