dissabte, 20 de novembre del 2010

SANT MIQUEL I EL MONT (A PEU)

Sant Miquel de Comaderoure
Espinau
El Mont
Com la Sagrada Familia,encara en construccio, je je
Beuda,principi i final de la caminada
Despres de dies sense cardar res,no tenia ganes d'agafar la bici,o sigui que he decidit fotrem una pallissa caminant,mes o menys,que no estem per tirar coets ... .He sortit de l'aparcament de Beuda,carretera asfaltada cap a la Font de la Quera,Coll de Jou,Can Nierga ...,per pista cap a Can Lleona,a tocar Can Ripoll,aqui hi ha dues cadenes, jo agafo la de l'esquerra,hi ha marques d'itinerannia que van a la casa, jo giro a l'esquerra,per un cami força marcat que segueix la vall.A partir d'aqui, un cami molt maco,no massa fressat,pero molt facil de seguir,a poc a poc vaig pujant cap a Sant Miquel de Comaderoure,normalment tirava cap a la dreta,per on passem amb la bici,pero avui per variar,despres de passar per l'esglesia,he continuat el cami de l'esquerra,força ben parit fins el puig de Malvei,aqui ja no hi ha marques, jo he seguit unes fites i al final han desaparegut.A tirar de l'intuicio del "biker de ...",he trobat una tartera,m'he llençat avall(semblava el Pedra...),i un bon tros despres,he trobat un corriol  que m'ha portat pel bon cami(quina llet).Coll Sacalm,Coll d'Espinau,baixo per l'antiga pista cap a Espinau,a l'arribar a la casa giro a l'esquerra direccio a l'esllevissada que hi va haber fa uns anys,tiro cap al Coll de Joncanat,pujo al Mont,no hi ha ni Deu,baixo per el costat del "despegue" dels parapents recte avall fins la carretera,vaig a buscar el cami que baixa cap a Sous,aqui baixo direccio el Castellot,canal força ben parida al principi,depres resseguint el caire,porta cap al castellot.Baixada rapida cap a Beuda,aqui "escudella i carn d'olla" a Can Marcelino(Restaurant Montserrat),amb alguns companys de feina,els malparits tenen el mal costum d'anar-hi cada dia... .En resum,5 hores llargues de "pateo",mes virus descarregats,i el desnivell no el se perque m'he deixat l'altimetre a casa,que hi farem .P.D.:L'entrada la vaig fer ahir,pero fins avui no l'he pogut penjar,coses de l'informatica, ja ja.

1. Lato,quan vas a peu tens mes temps per mirar i fer fotos,i com que a mes a mes anava sol, ja ho veus anar fent ....

2. aquestos "tallagespes" en vindriam be aqui a casa meva, jeje

3. Noe,nomes tenen un parell de problemes,el motor no es para mai,fa "bee,bee",i produeixen contaminacio solida en forma de boletes fosques, je je,aixo si,et pots fer un gersei(suet en diem a la Garrotxa)amb la llana, ja ja ...