dimarts, 5 d’octubre del 2010

TOT UN PERSONATGE

He trobat un d'aquells personatges curiosos,i ames aqui a Besalu mateix,despres de estar una mica saturat de treball + curs a Girona,he arribat cap a les 8 a Besalu,i he decidit fotrem una cervesa al Mikwas,he trobat en Marc Quei,i la Marina,tot xerrant amb un paio alemany,que anava amb una bici,que tot i que en "Barraca" l'ha trobat sencilla,jo ja l'he vist "difererent",tot i ser diguemne "hibrida",rodes primes,sense suspensio,m'ha semblat força reforçada,el tub que va de la tija del "sillin" al tub de direccio,tot i ser prim,era doble,suposo que es força vella,que un te una edat i ja n'havia vist alguna.El "paio",resulta que ha fet el cami de Sant Jaume"Santiago" pels castellans,4 vegades desde Alemanya,i ara aprofitant  una branca del cami que passa per Besalu,estaba fent un "kitkat" al poble,aixo si,el paio,logicament,va carregat com un "burru".Per el que he pogut entendre amb el meu nul angles (sort de la Marina),i encara mes l'alemany,es veu que es un exmilitar,que havia estat a kosovo i Afganistan.El "tiu" ens ha deixat una adreça de "Facebook",pero com que es en alemany,a mi almenys m'ha costat molt entendre alguna cosa,si algu es mes entes que jo i vol veure el seu perfil,es :EL CAPITAN ROLF EMGE.  P.D.:Veig que el paio,es un aficionat als cotxes de "luju", jeje.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada