dimecres, 29 de setembre del 2010

SANTA BARBARA - SANT EUDALD DE JOU

Pont del Llierca
Sant Eudald de Jou
Per fi,avui es una cronica de btt,que semblava que era fer festa i ploure.Volia fer una volta diferent,pero al final ha sortit aixo.He tirat cap al Candell,despres de la granja de Mas Pitre,un amable conductor d'un Golf (no tinc ganes d'insultar-lo) m'ha abrigat de greda ,moltes gracies per despertarme,molt simpatic el nen ...,camping,Can Cabratosa,Argelaguer,Sant Jaume,he tirat per la fabrica de la calç,despres he seguit mes o menys paral-lel al Llierca fins trobar el GR-1,cap al pont del Llierca,he travessat la carretera asfaltada,seguint el GR,a partir d'aqui, força trossos a peu (ja m'ho havia explicat en Lato"petitdru",que ell ho havia fet) ,al cap d'uns tres km,mes o menys,he trobat la pista que va a Santa Barbara de Pruneres (m'agrada molt el nom),he anat seguint les marques del GR,al cap d'uns tres km,he girat a l'esquerra (despres de seguir el GR un tros mes i veure que tornava a pujar per un corriol molt poc ciclable) ,em pensava que aniria a sortir al coll de Camporiol,pero he començat a baixar,i al cap d'una estona,he vist mes avall una esglesia,que he suposat que era Sant Eudald de Jou,he anat a sortir a la carretera asfaltada que va de Can Bundanci a Montagut,he girat a l'esquerra,quan he trobat el trencant de Sant Eudald,l'he agafat ,(cullons com puja) ,em sembla que no hi havia estat desde que van fer un concert contra l'abocador de la Garrotxa (Lluna verda em penso que li van dir) ,i d'aixo fa mooolts anys,eh Lato, jaja,hi varem anar amb la furgo renault 4-F que tenia,quin fart de cerveses em vaig cardar !!!.Despres cap a Montagut,Sant Jaume, Argelaguer,Besalu (aqui cap a l'abeurador,que hi havia set,a fer la canya) ,i cap a casa.Uns 50 km i uns 850 metres de desnivell.P.D.:La primera intencio era anar a Oix i pujar a Talaixa,tornant per Sadernes,pero ja ho fare un altre dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada