diumenge, 27 de juny del 2010

Sant Grau d'Entreperes
Guitarriu
El Serradell
Per acabar les vacances,m'he proposat fer una ruta amb desnivell,que fos una mica llarga , i que tecnicament no tingues cap problema.Em penso que he aconseguit que aixi fos.He sortit direccio Besalu,cap a Sales de Llierca,per una molt bona pujada he arribat a Monteia,aqui he pujat a l'esquerra cap a Sant Miquel de Monteia(la pujada es curta pero "intensa"),he tornat a baixar a la carretera,esquerra direccio l'Orri,a tocar la casa giro cap amunt per emporlanat,(a partir d'aqui la pujada es bona , pero "durilla"),arribo a l'encreuament , on a la dreta va a Puli , jo giro a l'esquerra cap al Coll de Faja,Sant Andreu de Gitarriu,magnific mirador de la Garrotxa i el Pirineu , quasi a tocar hi ha el Serradell , magnifica masia,aqui giro a l'esquerra cap a Sant Grau d'Entreperes,aqui tiro avall per una pista que esta prohibida per cotxes i motos,passo dues casas,despres d'una llarga baixada arribo a la carretera asfaltada que va a Sadernes ,giro a l'esquerra fins el Pont del Llierca (esta ple de gent que es banya), baixo a la carretera que va de Tortella a Montagut , la travesso,passo Cales del Llierca,arribo a la rotonda , agafo la pista que va paralela al riu , Argelaguer ,Besalu(avui 2 canyetes, jeje), i cap a casa. 58 km i 1200 m de desnivell.