diumenge, 20 de juny del 2010

MAIA ES COLLONUT !!!

Cullons aixo ja sembla el Tour
No arribo pas sol
Ja la tenim feta
Si senyor, us felicito Pedal Maia,sous uns cracs.Heu currat una marxa de collons,com sempre.Primer haig de dir que les arrels sempre tiren,es que soc fill de Can Casals de "Tusques",o sigui Dosquers.A part d'aixo es que no se com podeu trobar cada vegada corriols nous i ven parits,amb lo dificil que resulta.Jo com que continuo tenin una edat(sospito que cada vegada mes) i savent com les gasteu he fet la curta,sort perque avants del primer avituallament ja he tingut rebentada, m'ha adelantat l'Ayats i ja no l'he atrapat mes.No us queixareu dels Desfrenats,hem vingut una bona representacio,si no m'han enganyat crec que uns 18,suposo que esta força be no !!Molt bon ambient, molt ven marcat i els controls perfectes,la llarga ja us l'eplicara en Lato "petitdru", jo ja he quedat  com un senyor(en tots els sentits).P.D.:Com alguns de Maia ja sospiteu,ja començem a preparar la Desfrenada,tot arribara !!!.No digueu res a ningu...

3 comentaris:

  1. si senyor, estic d'acord, ha estat un circuit molt encertat i distret, ah! i el dimoni molt ben trobat... m'ha cardat un susto que casi m'entrebanco!
    salut willis !

    ResponElimina
  2. Clar com que et passes tota la setmana pedalant et pots permetre el luxe de fer la volta petita.
    Això que el final estava fet a la teva mida... molinet a tope. Felicitats !!!

    ResponElimina
  3. Això és veritat, tota la setmana anant fent excurcionetes amb la bici i el Diumenge, amb la volta petita, ja en tens prou...Qui et va parir. Salut.

    ResponElimina