dissabte, 5 de juny del 2010

FERRIOLADA

Sant Fruitos

El titol fa referencia a les rutes que m'agraden a mi,dures pero agraides.Surto de casa direccio Sant Fruitos,despres agafo el GR2 direccio El Torn,travesso el Junyell,trams a peu, a l'altre costat a uns 200metres trobo una antiga carretera,la segueixo a la dreta,segueixo la pista recte ignoran el GR que puja a l'esquerra,la sorpresa es que com que hi passan els cavalls esta molt fressat i es ciclable,arribo a dalt el coll i tiro recte de baixada fins Can Jofre,jo passo per sota la casa cap a la dreta ,pero penso que es millor passar per sobre la casa per la dreta,aixi no s'ha de travessar el fil electric,torno a trobar les marques del GR,les segueixo fins El Torn(cami molt maco seguin el Ser)agafo la carretera que va a El Sallent,un cop alla entro a la finca Rocacorba(en teoria esta prohibit)i enfilo cap a Pruan(pujada "durilla",ja feia estona que no posava el molinet)a dalt merescut descans disfrutant de les vistes(es veu el Pirineu,el mar,tota la serra de Finestres,el Bassegoda,El Mont,les Salines...)Agafo el cami que va a Cellers,baixo direccio Sant Jaume,giro a l'esquerra cap a Coguleres(el corriol esta una mica brut de branques)passo per el camping,travesso el Fluvia per el passallis,Sant Jaume,Argelaguer,despres de travessar el borrò trobo els "NAFENT",Besalu,i cap a casa.46km i segons l'altimetre 1700m de desnivell(em penso que falla).